Komornik Warszawa Mokotów
— piątek, 27 maja, 2022
50
Windykacja płatności w firmie
Wiele firm boryka się z problemem nierzetelnych klientów, którzy po wykonaniu na ich rzecz usługi lub dostarczeniu towaru zwlekają z płatnością. Jak możemy sobie radzić w takiej sytuacji? Czy jesteśmy bezbronni wobec tego rodzaju nieuczciwych praktyk?
Na szczęście okazuje się, że niekoniecznie. Warto jednak przygotować sobie odpowiedni sposób postępowania w takich sytuacjach i reagować na nie możliwie szybko.
Na początku warto spróbować załatwić sprawę polubownie. Zadzwonić do klienta albo jeszcze lepiej napisać do niego maila, żeby w razie czego mieć dowody w postaci Waszej korespondencji.
Jeśli to nie działa, możemy wysłać mu przedsądowe wezwanie do zapłaty. Wysyłamy je pocztą, za potwierdzeniem odbioru. Wielu nieuczciwych klientów na widok takiego pisma w swojej skrzynce pocztowej zaczyna rozumieć, że sytuacja jest poważna i reguluje swoje należności.
Kiedy obie powyższe metody zawodzą, pozostaje nam komornik Warszawa Mokotów. Po przekazaniu mu całej dokumentację związaną ze sprawę i opisaniu podjętych dotychczas kroków, możemy cierpliwie czekać na efekty jego pracy. W większości przypadków działanie komorników jest bardzo skuteczne, dzięki czemu nawet spore należne nam sumy, których sami nie mogliśmy wyegzekwować, mogą trafić na nasze konto.